I am alive...

Vad dagarna går fort. Känns som att det är full rulle hela tiden. Lilla damen är all over. Nu kan hon resa sig upp själv, hon kan sätta sig upp efter att krypit eller legat på magen, och hon är en liten babbelmaja. Vi är så stolta föräldrar!

Till något annat, skypade med min kära bror och svägerska igår. De ska ju komma hit och fira jul. Fan va sköj de ska bli :). Iallafall så ska vi åka på minisemester tillsammans till NY City. Äntligen ska jag få se julskyltningen i NY. Åh vad jag längtar!!!!!!! Åh så längtar jag efter mina brorsbarn, jag längtar tills de ska få träffa sin lilla kusin (som kommer vara 9 månader när de kommer hit)

Nu sitter jag på Panera Bread och ska plugga, behöver lugn och ro. Richard är hemma och leker med Alice....

So long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0