6 månader sen...

För 6 månader sen såg jag ut så här...



Vi var på sjukhuset och väntade på att lilla Alice skulle komma ut. Tänk att det har gått 6 månader. Min lilla tjej blir 6 månader idag.

Under sex månader har hon gått från ett litet skrikande knyte som inte gjorde annat än åt och sov. Idag är hon en aktiv tjej som sitter, kryper, och kan resa sig upp när hon håller i nåt. Hon är ett litet chramtroll som ofta ska spela blyg. Hon älskar att skratta och busa. Gillar att stoppa allt i munnen. Älskar sin hund Zach. Gillar att äta smakisar och amma, är inte speciellt förtjust i välling. ALice kan bli riktigt arg om man inte lyssnar på henne. Helst gillar hon att mamma bär runt på henne hela tiden haha.

Vi älskar henne så himla mycket, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde med mitt liv innan hon fanns. Hon är det finaste och viktigaste vi har. Hon är en gåva som vi fick. Våran lilla Alice Viktoria Wambui...


 

Alice nyfödd




Alice sex månader senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0