Hösten

Nu är nog hösten på ingång. Idag är det bara 16 grader och det har regnat HELA dagen. Imorgon ska temp stiga till 26 grader, oh no. Jag vill ha riktigt höstrusk.

Brevid mig ligger en utslagen liten hjälte. Idag har vi nämligen varit ute på äventyr. Vi har varit på ett ställe som kallas för "the little gym" med våran mamma/baby grupp. Lite sång, träning, använda musklerna. Det var kul. Men inget jag skulle betala 500kr i månaden för. Sen åkte jag och en annan mamma, Emma, hit och käkade köttbullar som jag hade gjort. Emma är en sån himla bra kompis, vi kommer jättebra överens, och hon får en alltid på strålande humör.

Bjuder på en bild på nya bästisarna... True love skulle jag vilja säga...Han har ett enormt tålamod med henne, hon får pilla hur mycket hon vill. Finaste Zach...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0