Graduation...

Igår var jag med om nånting otroligt. En Amerikansk College Graduation, och inte vilken graduation som helst, utan MIN graduation. Jag är färdig med skolan. Det var en häftig upplevelse när vi tågade in i våra kappor och fyrkantiga hattar. Cermonin var över på en timme, och då hans det med både nationalsång, tal, och allas namn ropades upp ett och ett och man klev upp på scenen och fick sitt "diplom". Det var verkligen en upplevelse. På söndag tänkte vi fira med en BBQ.

Nu väntar verkligheten. Jag har fått jobb på ett kontor på en förskola, något jag ser fram emot. Det är helt ok lön, och ganska flexibla timmar så Alice kan stanna hemma ett tag till. Vilken lycka!

Jag är så oerhört stolt över mig som lyckats ta examen. Mycket har hänt under mina år i skolan. Men jag har kämpat och kämpat!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, grattis grattis!! Visst ar det en helt underbar kansla! :) Jag lyckades vara sjukt nar jag graduated... kul. Cermonin varade dessutom i flera timmar...haha! Vara kappor var svarta... kul att se att det skiljer sig lite...:) Hoppas du hade en toppen dag!! Kram och stort grattis igen!

2012-05-15 @ 20:16:15
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Madeleine - om livet i the OC

Grattis till examen!! Härligt att vara klar :)

hahaha.. vilken rolig dröm! Jag har också någar bloggar jag följer som det verkligen känns som att jag KÄNNER personen i verkligheten och jag skulle lugnt kunna gå fram och säga hej som att vi är kompisar om jag någonsin träffade på dom :)

2012-09-12 @ 04:59:28
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0